Predajca vstupeniek. Cena vstupeniek môže presahovať minimálnu hodnotu

Frequently Asked Questions

Odgovor na vsa vaša vprašanja. Niste našli, kar ste iskali? Obrnite se na Služba za stranke

Frequently Asked Questions

Top 5 Najpogostejša vprašanja

Zakaj cena, ki sem jo plačal(-a), ni enaka kot na vozovnici?

Smo preprodajalec in naše cene temeljijo na povpraševanju po vstopnicah in njihovi trenutni razpoložljivosti. Zato lahko naše cene nihajo in so lahko višje ali nižje od prvotne cene. Menimo, da je preglednost zelo pomembna, zato vedno objavimo originalno ceno vstopnic skupaj z lastnimi cenami. Ne maramo skritih stroškov in zato je prikazana cena tista, ki jo plačate.

Kdaj bom prejel(-a) svoje vstopnice?

 Vaše vstopnice bodo poslane v enem ali dveh delovnih dneh. Včasih izdaja vstopnice zamuja zaradi organizatorja, kar se pogosto dogaja pri športnih dogodkih, zato lahko včasih traja dlje, preden vam lahko pošljemo vstopnice. V tem primeru vas bomo obvestili v potrditveni elektronski pošti. V vsakem primeru boste vstopnice prejeli najmanj dva tedna pred dogodkom. Neposreden prenos. Če zraven razpoložljivih vstopnic piše »neposreden prenos«, jih boste lahko prenesli v enem delovnem dnevu po oddaji naročila. Če plačate z iDEAL, boste vstopnice prejeli v treh urah. Vstopnice so bile rezervirane. Vstopnice so rezervirane za vas, vendar jih še nimamo na zalogi. Vendar pa vam jih bomo poslali najmanj dva tedna pred dogodkom, odvisno od razpoložljivosti.

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Ni mogoče preklicati rezervacij, ki so že bile narejene in plačane. Ko vam je vstopnica enkrat dostavljena, je ne moremo ponovno prodati, ker tako ne bi mogli zagotoviti edinstvene vstopnice novemu kupcu. Zaradi tega ne prekličemo vstopnic, ko so že enkrat bile dostavljene. Vstopnice so »časovno omejene« ali izdelki za prosti čas v skladu z zakonom in zato niso predmet pravice do odstopa od spletne prodaje. To lahko potrdite na spletni strani Nadzornega organa za potrošnike in trge.

Nisem prejel(-a) potrditve svojega naročila. Kaj naj naredim?

Ko ste po plačilu preusmerjeni na našo zahvalno stran in prejmete številko naročila, je vaša rezervacija zaključena. Tudi če ne prejmete potrditve po elektronski pošti, vendar je bilo vaše plačilo uspešno, je vaše naročilo dokončno. Če imate dvom o tem, ali je bilo vaše plačilo prejeto, stopite v stik z našo službo za stranke, preden oddate novo naročilo. Z nami lahko stopite v stik prek klepeta, aplikacije WhatsApp, elektronske pošte (info@onlineticketsshop.com) ali telefona (+31 50 2011520).

Zakaj je na moji vstopnici napisano ime od nekoga drugega?

 Ime na vaših vstopnicah je ime, ki se je uporabilo ob nakupu vstopnic. Ti podatki morajo ostati na vstopnici za zagotovitev njene veljavnosti. Vsaka vstopnica ima edinstveno črtno kodo, ki se optično prebere ob vstopu in vam omogoči sprejem na dogodek. Za nakup vstopnic uporabljamo veliko in zanesljivo mrežo dobaviteljev.

I have a question about the consequences of Corona virus policies for my event.

We know that a lot of governments across the globe are announcing rules and regulations regarding the Corona virus. As a result a lot of events are cancelled or postponed. We understand that you have a lot of questions about what this means for your event. Please read our Corona FAQ to learn about what happens when your event is cancelled/postponed.

Vprašanja o mojem pridržku

Zakaj je na moji vstopnici napisano ime od nekoga drugega?

Ime na vaših vstopnicah je ime, ki se je uporabilo ob nakupu vstopnic. Ti podatki morajo ostati na vstopnici za zagotovitev njene veljavnosti. Vsaka vstopnica ima edinstveno črtno kodo, ki se optično prebere ob vstopu in vam omogoči sprejem na dogodek. Za nakup vstopnic uporabljamo veliko in zanesljivo mrežo dobaviteljev.

Zakaj cena, ki sem jo plačal(-a), ni enaka kot na vozovnici?

Smo preprodajalec in naše cene temeljijo na povpraševanju po vstopnicah in njihovi trenutni razpoložljivosti. Zato lahko naše cene nihajo in so lahko višje ali nižje od prvotne cene. Menimo, da je preglednost zelo pomembna, zato vedno objavimo originalno ceno vstopnic skupaj z lastnimi cenami. Ne maramo skritih stroškov in zato je prikazana cena tista, ki jo plačate.

Kdaj bom prejel(-a) svoje vstopnice?

 Vaše vstopnice bodo poslane v enem ali dveh delovnih dneh. Včasih izdaja vstopnice zamuja zaradi organizatorja, kar se pogosto dogaja pri športnih dogodkih, zato lahko včasih traja dlje, preden vam lahko pošljemo vstopnice. V tem primeru vas bomo obvestili v potrditveni elektronski pošti. V vsakem primeru boste vstopnice prejeli najmanj dva tedna pred dogodkom. Neposreden prenos. Če zraven razpoložljivih vstopnic piše »neposreden prenos«, jih boste lahko prenesli v enem delovnem dnevu po oddaji naročila. Če plačate z iDEAL, boste vstopnice prejeli v treh urah. Vstopnice so bile rezervirane. Vstopnice so rezervirane za vas, vendar jih še nimamo na zalogi. Vendar pa vam jih bomo poslali najmanj dva tedna pred dogodkom, odvisno od razpoložljivosti.

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Ni mogoče preklicati rezervacij, ki so že bile narejene in plačane. Ko vam je vstopnica enkrat dostavljena, je ne moremo ponovno prodati, ker tako ne bi mogli zagotoviti edinstvene vstopnice novemu kupcu. Zaradi tega ne prekličemo vstopnic, ko so že enkrat bile dostavljene. Vstopnice so »časovno omejene« ali izdelki za prosti čas v skladu z zakonom in zato niso predmet pravice do odstopa od spletne prodaje. To lahko potrdite na spletni strani Nadzornega organa za potrošnike in trge.

Kaj se zgodi, če se spremeni datum dogodka?

 V večini primerov bodo vaše vstopnice ostale veljavne za nov datum, tako da lahko obiščete ta dogodek. Če temu ni tako, se bomo obrnili na vas in prejeli boste nove vozovnice. Če zaradi katerega koli razloga ob novem datumu ne morete na dogodek, vas prosimo, da čim prej stopite v stik z našo službo za stranke. Časi/datumi nogometnih tekem se včasih lahko spremenijo v kratkem času. Upoštevajte, da vstopnice za nogometne tekme veljajo za določeno tekmo in ne za določen datum in čas. Priporočljivo je, da svoje potovanje in vsako namestitev rezervirate z zadostno prožnostjo in pozorno spremljate spletno stran kluba za primer kakršnih koli sprememb.

Kaj se zgodi, če je dogodek odpovedan?

Če je dogodek odpovedan, vam bo znesek, ki ste ga plačali za vstopnice, povrnjen. Znesek bo povrnjen na račun, ki je bil uporabljen za oddajo naročila v roku 21 dni.

Ali bodo sedeži drug poleg drugega?

 Spletna trgovina Onlineticketshop zagotavlja, da se sedeži pri naročilu dveh ali treh vstopnic nahajajo eden poleg drugega. Ne dobavljamo vstopnic za ločene sedeže, razen če ni posebej navedeno drugače, da se prepričamo, da nihče ne sedi sam.

Zakaj pri določenih dogodkih ne morem naročiti lihega števila vstopnic?

 Ponudba temelji na tem, kar imamo na zalogi, kar pomeni, da včasih ponujamo sodo število vstopnic za dogodek. Če bi še vedno želeli naročiti liho število vstopnic, stopite v stik z našo službo za stranke in potrudili se bomo, da vam željo odobrimo.

Nisem prejel(-a) potrditve svojega naročila. Kaj naj naredim?

Ko ste po plačilu preusmerjeni na našo zahvalno stran in prejmete številko naročila, je vaša rezervacija zaključena. Tudi če ne prejmete potrditve po elektronski pošti, vendar je bilo vaše plačilo uspešno, je vaše naročilo dokončno. Če imate dvom o tem, ali je bilo vaše plačilo prejeto, vam priporočamo, da stopite v stik z našo službo za stranke, preden oddate novo naročilo. Z nami lahko stopite v stik prek elektronske pošte (info@onlineticketsshop.com) ali telefona (+31 50 2011520).

Ali lahko spremenim oddano naročilo?

Spremenite lahko naslov za dostavo svojih vstopnic, če še niso bile poslane. Če želite spremeniti svoje podatke, se obrnite na našo službo za stranke. Vse morebitne spremembe naslova pošljite po elektronski pošti, da preprečite napake pri črkovanju. Naslov, na katerega lahko pošljete to elektronsko pošto je: info@onlineticketsshop.com. Spreminjanje samega naročila (na primer drug datum ali dogodek) je možen le ob posvetovanju s službo za pomoč strankam. Z nami lahko stopite v stik prek elektronske pošte ali telefona na številko 050-2011520.

Why do I have to give my personal information for the personalisation of the tickets?

For some events, the tickets have to be personalised. This means that the name of the ticketholder should be on the ticket. There is often an identity check at the entrance. If the name on the ticket does not match the name on the ID, there is a chance that you will be denied access. At some events it is possible to have the name of the buyer om multiple tickets. This does mean that all other persons must enter the venue at the same time as the ticketholder.

To be able to execute the personalisation of the tickets, we often need additional information about you and the people who will be attending the event with you. You will be informed in the order confirmation about how you can provide us with the information. Naturally, we handle your information as strictly confidential.

Naročite vstopnice

Katere vrste vstopnic so naprodaj?

 Spletna trgovina Onlineticketshop ponuja različne kategorije vstopnic glede na dogodek.

Najpogostejše so:

• Sedeži: Prva vrsta, druga vrsta

• Stojišče: Običajno stoječe območje

• Zlati krog/pred odrom: Stoječe območje, ki je najbližje odru

• Dostopne vstopnice: Splošni dostopne vstopnice - prosto stoječe območje ali sedeži, odvisno od dogodka

NB: na žalost ne nudimo prostorov za invalidske vozičke. Če imate kakršna koli vprašanja o kategorijah, se obrnite na našo službo za stranke. Naše osebje bo z veseljem pojasnilo, kaj pomenijo različne vrste vozovnic.

Zakaj lahko rezerviram vstopnice pred začetkom uradne prodaje vstopnic za dogodek?

 Imamo dostop do zanesljive mreže dobaviteljev, ki nam omogoča, da sodelujemo v ekskluzivnih predprodaji in vam zagotovimo vstopnice.

Kaj je prodajalec vstopnic?

 Prodajalec vstopnic je posrednik med organizatorjem dogodka in vami, stranko. Za nakup vstopnic uporabljamo zanesljive dobavitelje. Naše cene temeljijo na ponudbi in povpraševanju. To pomeni, da včasih plačate za vstopnico več, včasih pa manj. Kakršna koli cena že je, vedno pregledno prikažemo razliko v ceni.

Kako spletna trgovina Onlineticketshop zagotavlja veljavnost vstopnice?

Spletna trgovina Onlineticketshop ponuja originalne, verodostojne in zato veljavne vstopnice za koncerte, predstave in druge dogodke. Edinstvene črtne kode, ki so natisnjene na vseh vstopnicah, vam omogočajo sprejem na dogodek. Ponujamo vam tudi garancijo za vstopnice, o kateri lahko več preberete na spletni strani: http://www.onlineticketshop.nl/klantenservice/ticketgarantie. Če imate kakršna koli vprašanja o vstopnicah, stopite v stik s spletno trgovino Onlineticketshop. Naša služba za stranke vam bo z veseljem pomagala. Z nami lahko stopite v stik prek telefona +31(0)502011520 ali klepeta, aplikacije WhatsApp ali elektronske pošte.

Skupinske rezervacije

 Če hočete s svojimi kolegi peti skupaj s skupino Toppers, navijati za svojo najljubšo nogometno ekipo s svojimi prijatelji ali uživati v kabaretu s svojo družino, vprašajte spletno trgovino Onlineticketshop za skupinsko rezervacijo! Takoj se bomo začeli delati na tem, da poskrbimo, da boste imeli zabaven večer. 

Povejte nam svoje posebne zahteve in naši strokovnjaki za vstopnice vam bodo pripravili fantastičen paket. Z našimi izkušnjami nudimo skupinski dostop do najbolj ekskluzivnih dogodkov. 

In tudi, če imate kakšno prošnjo v zadnjem trenutku, ni nobene težave! Naredili bomo vse, da vam bomo pripravili lep paket in zagotovili, da bo vse organizirano. Izpolnite obrazec za zahtevo in z vami bomo stopili v stik, takoj ko bo mogoče.

Plačilo

Kako lahko plačam?

Naročilo lahko plačate s kreditno kartico (npr. Visa, Mastercard ali American Express) ali iDEAL. Če želite plačati z bančnim nakazilom, se obrnite na našo službo za stranke, da vam lahko pošljejo elektronsko pošto navodili za plačilo. Na žalost ni mogoče plačati s sprejemnim žiro računom.

Pri mojem plačilu je prišlo do težave, kaj naj storim?

Če imate težave pri dokončanju plačila, priporočamo, da se obrnete na našo službo za stranke. Svetovalci vam bodo lahko povedali status vašega plačila, da bi se izognili dvojnemu plačilu ali naročilu. Če imate kakršne koli dvome o tem, ali je vaše plačilo bilo uspešno, vam svetujemo, da pred oddajo novega naročila, najprej stopite v stik z nami.

Dostava vstopnic

Kdaj bom prejel(-a) svoje vstopnice?

športna tekmovanja

 Včasih izdaja vstopnice zamuja zaradi organizatorja, kar se pogosto dogaja pri športnih dogodkih, zato lahko včasih traja dlje, preden vam lahko pošljemo vstopnice. V tem primeru vas bomo obvestili v potrditveni elektronski pošti. V vsakem primeru boste vstopnice prejeli najmanj dva tedna pred dogodkom.

Neposreden prenos.
Če zraven razpoložljivih vstopnic piše »neposreden prenos«, jih boste lahko prenesli v enem delovnem dnevu po oddaji naročila. Če plačate z iDEAL, boste vstopnice prejeli v treh urah.

Vstopnice so bile rezervirane.
Vstopnice so rezervirane za vas, vendar jih še nimamo na zalogi. Vendar pa vam jih bomo poslali najmanj dva tedna pred dogodkom, odvisno od razpoložljivosti.

Ali lahko spremljam dostavo svojih vstopnic?

 Če so vaše vstopnice poslane prek poštne službe, boste po elektronski pošti prejeli kodo za sledenje, s katero lahko sledite svojim vstopnicam na spletni strani poštne službe. Če potrebujete posebne informacije o dostavi ali če še vedno niste prejeli vstopnic tri dni po potrditvi pošiljanja, pošljite elektronsko sporočilo službi za stranke (info@onlineticketsshop.com). Zadevo bomo nemudoma preučili.

I cannot log in, what should I do?

When you place an order, Onlineticketshop automatically creates an account for you. You will receive an email with a link to set your personal password. Have you missed that email? Don't worry, you can request for the link again here. Did you make an unfortunate spelling mistake in the email address and is that the reason that you are not able to log in, or is there any other problem? Please contact us.

Corona virus and vouchers

I have a question about the consequences of Corona virus policies for my event.

We know that a lot of governments across the globe are announcing rules and regulations regarding the Corona virus. As a result a lot of events are cancelled or postponed. We understand that you have a lot of questions about what this means for your event. Please read our Corona FAQ to learn about what happens when your event is cancelled/postponed.

Will I be reimbursed the full amount of my original order with a voucher?

Yes, you will receive the full amount plus an additional 10% that Onlineticketshop is glad to give you as a gift for your cooperation and for helping us in this difficult time.

For what, how and until when can I redeem my voucher?

You can use the voucher to buy tickets for any of the events that we have available on our website. You can redeem your voucher by filling in the code during the ordering process under payment method. If your order amount is higher than the value of the voucher, then you can pay the remaining amount with a payment method of your choosing. If the order amount is lower than the value of the voucher, then the remaining amount will be reserved and you can use the code again for another purchase. The voucher is valid for 2 years starting from the moment you received it.

When and how will I receive my voucher?

You will receive your voucher in the form of a code sent to the email used for your original order as soon as we have finished implementing the voucher functionality fully in our system.

Transparentne cene

Originalna ena vstopnic je jasno prikazana in ni skritih stroškov

Zagotovljeni "najboljši" sedeži

Razpoložljive karte za razprodane koncerte z najboljšim pogledom

Neverjetne storitve

Če vstopnice niso na voljo, jih bomo za vas poiskali.