Predajca vstupeniek. Cena vstupeniek môže presahovať minimálnu hodnotu

Frequently Asked Questions

Odgovor na vsa vaša vprašanja. Niste našli, kar ste iskali? Obrnite se na Služba za stranke

Nisem prejel(-a) potrditve svojega naročila. Kaj naj naredim?

Ko ste po plačilu preusmerjeni na našo zahvalno stran in prejmete številko naročila, je vaša rezervacija zaključena. Tudi če ne prejmete potrditve po elektronski pošti, vendar je bilo vaše plačilo uspešno, je vaše naročilo dokončno. Če imate dvom o tem, ali je bilo vaše plačilo prejeto, vam priporočamo, da stopite v stik z našo službo za stranke, preden oddate novo naročilo. Z nami lahko stopite v stik prek elektronske pošte (info@onlineticketsshop.com) ali telefona (+31 50 2011520).

Transparentne cene

Originalna ena vstopnic je jasno prikazana in ni skritih stroškov

Zagotovljeni "najboljši" sedeži

Razpoložljive karte za razprodane koncerte z najboljšim pogledom

Neverjetne storitve

Če vstopnice niso na voljo, jih bomo za vas poiskali.